SAJTÓKÖZLEMÉNY
BEFEJEZŐDÖTT AZ IRODA- ÉS CSARNOKÉPÜLET ÉPÍTÉSE A DRILL-KER KFT. TELEPHELYÉN
A Drill-Ker Kft. a PM_KKV_2016/46 azonosítószámú, „Iroda- és csarnoképület építése a Drill-Ker Kft. telephelyén” című projekt keretében 35 512 304 Ft vissza nem térítendő támogatásban részesült, melyből egy iroda- és egy csarnoképület építése valósult meg.
2019. december 19-én átadásra kerültek a projekt keretében megvalósult épületek. A fejlesztés részeként megvalósult a korábban meglévő ideiglenes konténeriroda betonalapra helyezése, felépítése, szigetelése, lemezburkolása, valamint elkészült a téglából épített új iroda, a kettőt összekötő közlekedő, valamint egy új csarnoképület.
A kivitelezői kapacitás szűkössége miatt a kivitelezési munkálatok 2018 őszén kezdődtek, ekkor indultak az iroda és dokumentum raktár épület kőműves munkálatai. Rövidesen megtörtént a leendő épület vízbekötése, valamint ezzel párhuzamosan a kerti csap kiépítése is. 2018. december közepén kezdődött az iroda és dokumentumtár épületének tetőfedése, december végén kiépítésre kerültek a fűtési csővezetékek.
A kivitelezési folyamatok a téli időjárás miatt alkalmanként akadályoztatva voltak, de 2019. február elején a csarnoképület cölöpalapozásának kitűzése, a cölöpalapozási munkák megkezdése is megtörtént, a folyamat február közepére be is fejeződött. Ezt követte a cölöpök visszavésése, és az alapozási feladatok, a villámvédelmi kivitelezéssel. A csarnok felépítmény építése 2019. május 17-én kezdődött, és bár a kivitelezési munkálatok nem haladtak a tervezett ütem szerint, 2019. év végére befejeződött a kivitelezés, 2019. december 19-én megtörtént a műszaki átadás-átvétel.
Jelenleg a használatba vételi engedélyeztetési eljárás van folyamatban.
A projekt a „Mikor-, kis- és középvállalkozások telephelyfeltételeinek javítása Pest megye területén” című, PM_KKV_2016 kódszámú pályázati kiírás keretében, a Pénzügyminisztérium támogatásával, a Pest megye Területfejlesztési Koncepciója 2014-2030 és Pest megye Területfejlesztési Programja 2014-2020 megvalósításához nyújtandó célzott pénzügyi támogatásból valósult meg.
A projektről bővebb információt a www.drill-ker.hu oldalon találhatnak.
2019. december 19-én átadásra kerültek a projekt keretében megvalósult épületek. A fejlesztés részeként megvalósult a korábban meglévő ideiglenes konténeriroda betonalapra helyezése, felépítése, szigetelése, lemezburkolása, valamint elkészült a téglából épített új iroda, a kettőt összekötő közlekedő, valamint egy új csarnoképület.
A kivitelezői kapacitás szűkössége miatt a kivitelezési munkálatok 2018 őszén kezdődtek, ekkor indultak az iroda és dokumentum raktár épület kőműves munkálatai. Rövidesen megtörtént a leendő épület vízbekötése, valamint ezzel párhuzamosan a kerti csap kiépítése is. 2018. december közepén kezdődött az iroda és dokumentumtár épületének tetőfedése, december végén kiépítésre kerültek a fűtési csővezetékek.
A kivitelezési folyamatok a téli időjárás miatt alkalmanként akadályoztatva voltak, de 2019. február elején a csarnoképület cölöpalapozásának kitűzése, a cölöpalapozási munkák megkezdése is megtörtént, a folyamat február közepére be is fejeződött. Ezt követte a cölöpök visszavésése, és az alapozási feladatok, a villámvédelmi kivitelezéssel. A csarnok felépítmény építése 2019. május 17-én kezdődött, és bár a kivitelezési munkálatok nem haladtak a tervezett ütem szerint, 2019. év végére befejeződött a kivitelezés, 2019. december 19-én megtörtént a műszaki átadás-átvétel.
Jelenleg a használatba vételi engedélyeztetési eljárás van folyamatban.
A projekt a „Mikor-, kis- és középvállalkozások telephelyfeltételeinek javítása Pest megye területén” című, PM_KKV_2016 kódszámú pályázati kiírás keretében, a Pénzügyminisztérium támogatásával, a Pest megye Területfejlesztési Koncepciója 2014-2030 és Pest megye Területfejlesztési Programja 2014-2020 megvalósításához nyújtandó célzott pénzügyi támogatásból valósult meg.
A projektről bővebb információt a www.drill-ker.hu oldalon találhatnak.